GALERIA WISŁA: Akcja JEST PYSZNIE
źródło: plocman.pl
2018-10-08r.
Galeria Wisła zaprasza do udziału w akcji JEST PYSZNIE – informuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła –W akcji do zdobycia będzie kilkaset bonów o wartości 10 zł i 15 zł, do wykorzystania w wiślanych restauracjach i kawiarniach.
Mechanizm akcji jest bardzo prosty – wystarczy 13 października zrobić zakupy w Galerii Wisła i zgłosić się z paragonem do Punktu Obsługi Klienta. Zakupy o wartości minimum 50 zł będą premiowane bonem o wartości 10 zł. Za zakupy o wartości minimum 100 zł można będzie otrzymać bon o wartości 15 zł. Akcja będzie trwała do momentu wyczerpania puli nagród. Tego dnia, dodatkowo, wybrane restauracje i punkty gastronomiczne Galerii Wisła zaoferują atrakcyjne zniżki na pozycje ze swojego menu.
PYSZNIE będzie już dzień wcześniej, 12 października, podczas niecodziennego wydarzenia zorganizowanego w wiślanej restauracji PIZZA HUT EXPRESS – dodaje Magdalena Michalska – Tego dnia, o godzinie 14:00, rozpocznie się akcja, w której 500 pierwszych gości otrzyma pizze za darmo.
Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo - rozrywkowym regionu płockiego. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 120 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej
z funkcją rozrywkową galeria jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań
z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach. Powierzchnia całkowita to 54 000 m², z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 000 m². Galeria posiada również 540 miejsc parkingowych. W Galerii Wisła znajdują się między innymi: Piotr i Paweł, Helios, Reserved, RTV Euro AGD, Douglas, Diverse, Prima Moda, Smyk, New Yorker, Medicine, Venezia.
Galerią Wisła zarządza firma JLL, która jest również odpowiedzialna za komercjalizację obiektu.
O JLL
JLL (NYSE: JLL) to wiodąca firma doradcza świadcząca kompleksowe usługi na rynku nieruchomości. Misją JLL jest zredefiniowanie sektora nieruchomości komercyjnych, stwarzanie najlepszych możliwości biznesowych
i atrakcyjnych, komfortowych przestrzeni sprzyjających realizowaniu celów. W ten sposób firma przyczynia się do budowania lepszej przyszłości dla swoich klientów, pracowników oraz społeczności, w których działa. JLL jest spółką z listy Fortune 500 zatrudniającą ok. 83 500 osób i obsługuje klientów w 80 krajach w ramach 300 oddziałów na całym świecie. JLL jest marką i zastrzeżonym znakiem towarowym firmy Jones Lang LaSalle Incorporated. Więcej informacji znajduje się na stronie ir.jll.com
Osoba do kontaktu:
Magdalena Michalska
Galeria Wisła Marketing Manager
+48 883 863 904
Polecamy
- Agregaty Płock
- Akumulatory Płock
- BHP - usługi
- Biuro Rachunkowe
- Domy Grabiny Zameczek
- Drony Płock
- Grawer - zegarmistrz
- Hotel Tumski
- Kamerzysta Płock
- LBN PróbMet
- Piekarnia, Sklep spożywczy
- PIWPOL
- Polskie Biuro Podróży Płock Sp. zo.o.
- Pozycjonowanie firm
- Pozycjonowanie stron
- Salon Zegarmistrzowski Ludomir Lewandowski
- Stylowe Meble Płock
- szkolenia.plock.pl
- wodawcenie.pl
- Wyceny, Rzeczoznawstwo