Powrót Aktualności

Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta przy al. Piłsudskiego

źródło: Urząd Miasta Płocka
2020-03-27r.

Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta przy al. Piłsudskiego Od czwartku 26 marca zmienił się sposób obsługi klientów Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Płocka przy al. Piłsudskiego 6.

Najważniejszą z nich jest to, że od 26 marca aż do odwołania pracownicy UMP nie będą wyznaczać terminu wizyty w urzędzie (dotychczas można było złożyć wniosek, a następnie telefonicznie umówić się i przyjść wyznaczonego dnia, o określonej godzinie).
Obecnie dokumenty i wnioski można – i przede wszystkim powinno się - składać elektronicznie, za pośrednictwem platformy ePUAP lub poczty. Przy wejściu do gmachu przy al. Piłsudskiego 6 nadal stać będzie urna na dokumenty. Kto jednak zdecyduje się przyjść do Urzędu Miasta przy al. Piłsudskiego musi pamiętać o ograniczeniach w poruszaniu się, wprowadzonych rozporządzeniem ministra zdrowia. Taka wizyta musi być uzasadniona.

Trzeba także pamiętać - i o to bardzo prosimy - że Urząd Miasta Płocka obsługuje mieszkańców miasta, nie zaś osoby zameldowane na terenie gmin ościennych. Powinni oni kierować się do Starostwa Powiatowego przy ul. Bielskiej.

Zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu jest możliwe za pośrednictwem platformy ePUAP, można je także wysłać na adres e-mail: komunikacja@plock.eu Natomiast na zarejestrowanie pojazdu trzeba poczekać.
Elektroniczne złożenie wniosku o wydanie/wymianę prawa jazdy jest również możliwe za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej PWPW. Wniosek o wydanie dowodu osobistego, zameldowanie lub wymeldowanie można też złożyć za pośrednictwem platformy ePUAP. Zawiadomienie o kradzieży dowodu osobistego natomiast pracownicy UMP proszą o przesłanie na adres e-mail: obywatelskie@plock.eu

Przedsiębiorców informujemy, że wnioski do CEiDG mogą składać przy pomocy platformy ePUAP. Wnioski do CEiDG o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie oraz wykreślenie wpisu na drukach można złożyć w późniejszym terminie (jako datę skuteczności wniosku można wskazać datę wsteczną). W pozostałych sprawach prosimy przedsiębiorców o kontakt na adres e-mail: dzialalnosc@plock.eu
Niezależnie od rodzaju czynności, jaką chcemy wykonać najlepszym rozwiązaniem będzie telefon do pracowników UMP przy al. Piłsudskiego, którzy udzielą wszystkich informacji. A więc w sprawach dotyczących dowodów osobistych, meldunków, rejestracji pojazdów, praw jazdy, działalności gospodarczej prosimy o kontakt telefoniczny z komórką merytoryczną:

– Referat Spraw Obywatelskich – 367-08-60;
– Referat Komunikacji – 367-08-61;
– Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej – 367-16-08.
zobacz więcej Drukuj
    • Numer alarmowy- 112
    • Pogotowie ratunkowe- 999
    • Policja- 998
    • Straż Miejska- 986
    • Pogotowie Ciepłownicze- 993
    • Pogotowie Energetyczne- 991
    • Pogotowie Gazowe- 992
    • Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne- 994
    • Pogotowie drogowe- 954, 24 268-02-22
    • Pogotowie elektryczne- 24 264-03-08
    • Pogotowie hydrauliczne- 24 264-55-94
    • Pogotowie opiekuńcze- 24 262-36-85
    • Pogotowie weterynaryjne- 24 262-40-72,   262-39-92
    • Rejonowe Płockie WOPR- 24 262-92-28
  • Kurs średni z dnia 2024-03-28

    • USD
      4,3341
      +0,23
    • USD
      4,3341
      +0,23
    • USD
      4,3341
      +0,23
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • GBP
      5,3443
      -0,38
    • GBP
      5,3443
      -0,38
    • GBP
      5,3443
      -0,38

    * portal plocman nie ponosi odpowiedzialności za aktualność umieszczonych danych umieszczonych danych




Nove  Kino  Przedwiośnie  zaprasza

  • repertuar
  • aktualności
rezerwacja

Kalendarz imprez

Pon Wt Śr Czw Pi Sob Nie