Powrót Aktualności

Korzyści z oprogramowania do call center w chmurze

źródło: Materiał partnera
2023-07-27r.

Korzyści z oprogramowania do call center w chmurze Jeśli chodzi o utworzenie działu obsługi klienta dla Twojej firmy, najlepszą opcją jest utworzenie call center. Call center może obsługiwać zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące, zapewniać najszybszą pomoc dla Twoich klientów, gromadzić i analizować dane otrzymywane od klientów oraz generować sprzedaż podczas kampanii cold calling.

Niemniej jednak, nie jest łatwo utworzyć call center, biorąc pod uwagę różnorodność dostępnych opcji na rynku.

Call center różnią się według wielu kryteriów:cloud call center i call center lokalne, call center mieszane, call center przychodzące i wychodzące, call center hostowane i wirtualne, call center zewnętrzne i wiele innych.

Ale dzisiejszy temat dotyczy call center w chmurze, ponieważ są to najbardziej zaawansowane rozwiązania na rynku ze względu na technologię, którą się posługują. Niemniej jednak, musimy to udowodnić.
 

Jakie są różne typy call center?

 

Jak już wspomnieliśmy, istnieją różne typy call center i kilka rodzajów klasyfikacji.

 

Call center przychodzące i wychodzące

 

Call center przychodzące to call center, które obsługuje tylko połączenia przychodzące, podczas gdy call center wychodzące obsługuje tylko połączenia wychodzące. Call center przychodzące skupia się na obsłudze klienta, podczas gdy call center wychodzące bardziej skupia się na sprzedaży, generowaniu leadów i zbieraniu opinii klientów. Mieszany typ tych dwóch nazywa się call center mieszane, co oznacza, że obsługuje zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące jednocześnie.

 

Call center własne i call center zewnętrzne

 

Jak można się domyślić, różnica między tymi dwoma typami call center polega na lokalizacji, zarządzaniu i własności. Call center zewnętrzne to call center, które jest już utworzone, skonfigurowane i wyposażone we wszystkie potrzebne urządzenia i pracowników, w tym agentów call center i menedżerów call center, i możesz po prostu zapłacić za jego usługi. Jest to rozwiązanie dla tych, którzy nie chcą tracić czasu i potrzebują działu obsługi klienta tutaj i teraz. Wielu właścicieli firm również poszukuje rozwiązań zewnętrznych, ponieważ takie call center często znajdują się w krajach, gdzie wynagrodzenia są niższe niż w krajach zachodnich, dlatego wynajęcie takiego call center będzie znacznie tańsze niż zatrudnienie pracowników gdzieś w USA, na przykład. Z drugiej strony, własne call center może być znacznie bardziej wydajne i wykazywać dużo lepszą wydajność, ponieważ wszystkie procesy będą pod twoją osobistą kontrolą.
 

Call center lokalne i call center w chmurze

 

Call center lokalne to rodzaj lokalizacji infrastruktury twojego call center, gdzie wszystkie urządzenia są zakupione, utrzymywane i skonfigurowane w twoim własnym biurze, a oczywiście płacisz za to.

Call center w chmurze ma swoją infrastrukturę zlokalizowaną w chmurze, więc nie ma potrzeby kupowania jakiejkolwiek infrastruktury ani jej utrzymywania, ponieważ za to odpowiedzialność ponosi dostawca usług. Proces konfiguracji jest również znacznie szybszy niż w przypadku call center lokalnego. Jak można się domyślić, rozwiązanie to jest znacznie tańsze na etapie konfiguracji.

Call center wirtualne i call center hostowane są synonimem call center w chmurze i odnoszą się do jego natury jako rozwiązania całkowicie zlokalizowanego w chmurze.

Dlaczego potrzebujesz rozwiązania w chmurze?
 

Korzyści z call center w chmurze

 

Niższe koszty operacyjne

 

Jak już wspomniano, w przypadku call center w chmurze nie płacisz za żadne urządzenia, ich utrzymanie i konfigurację, a także nie płacisz za zespół IT, który będzie utrzymywał twoje lokalne rozwiązanie. Innym faktem jest, że musisz płacić za koszty wynajmu, ponieważ musisz przechowywać swoje urządzenia gdzieś.

W przypadku rozwiązania w chmurze możesz nawet prowadzić swoje call center jako call center zdalne, ponieważ jedyną rzeczą, którą musisz ustawić, jest stabilne połączenie internetowe i laptop.
 

Dostępność omnichannel

 

W dzisiejszym świecie musisz obsługiwać wszystkie kanały komunikacji, zwłaszcza gdy mówimy o kanałach komunikacji cyfrowej. Takie kanały cyfrowe obejmują czaty na żywo, media społecznościowe, e-maile, rozmowy wideo i wiele innych. Wszystkie te kanały cyfrowe można łatwo obsłużyć dzięki możliwości call center w chmurze. Możesz zarządzać wszystkimi kanałami komunikacji w jednym miejscu i pozwolić swoim agentom odpowiadać na e-maile, czaty i połączenia z jednego interfejsu. To samo dotyczy wysyłania e-maili, wykonywania połączeń lub wysyłania wiadomości.
 

Lepsze zabezpieczenia danych

 

Choć możesz myśleć, że rozwiązanie lokalne będzie lepsze pod względem bezpieczeństwa danych, nie jest to prawda. Call center w chmurze przechowuje wszystkie dane w chmurze na serwerach najlepszych dostawców na świecie, co eliminuje ryzyko utraty danych lub włamania. Ponadto, model chmury jest używany w prawie wszystkich najpopularniejszych usługach na świecie, a w najbliższej przyszłości rozwiązania w chmurze staną się jedynymi rozwiązaniami na świecie.

 

Nieskończone możliwości integracji z oprogramowaniem osób trzecich
 

Jako właściciel firmy z pewnością wiesz, że dla zapewnienia doskonałej obsługi klienta musisz korzystać z licznych narzędzi, takich jak systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM), oprogramowanie do obsługi klienta, systemy płatności, systemy śledzenia czasu itp.

 

Przełączanie się między różnymi kartami i narzędziami marnuje czas i ma negatywny wpływ na wydajność Twojego call center. Ale co jeśli wszystkie te narzędzia są zintegrowane w jednym interfejsie? Call center w chmurze daje Ci taką możliwość.

 

Podsumowanie

Voiptime Contact Center to rozwiązanie, które spełnia wszystkie cechy i możliwości, o których wspomnieliśmy w tym artykule. Co więcej, jego funkcjonalność jest znacznie bardziej rozbudowana, niż można się spodziewać.

Drukuj
    • Numer alarmowy- 112
    • Pogotowie ratunkowe- 999
    • Policja- 998
    • Straż Miejska- 986
    • Pogotowie Ciepłownicze- 993
    • Pogotowie Energetyczne- 991
    • Pogotowie Gazowe- 992
    • Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne- 994
    • Pogotowie drogowe- 954, 24 268-02-22
    • Pogotowie elektryczne- 24 264-03-08
    • Pogotowie hydrauliczne- 24 264-55-94
    • Pogotowie opiekuńcze- 24 262-36-85
    • Pogotowie weterynaryjne- 24 262-40-72,   262-39-92
    • Rejonowe Płockie WOPR- 24 262-92-28
  • Kurs średni z dnia 2024-05-06

    • USD
      4,3341
      +0,23
    • USD
      4,3341
      +0,23
    • USD
      4,3341
      +0,23
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • GBP
      5,3443
      -0,38
    • GBP
      5,3443
      -0,38
    • GBP
      5,3443
      -0,38

    * portal plocman nie ponosi odpowiedzialności za aktualność umieszczonych danych umieszczonych danych




Nove  Kino  Przedwiośnie  zaprasza

  • repertuar
  • aktualności
rezerwacja

Kalendarz imprez

Pon Wt Śr Czw Pi Sob Nie