Powrót Aktualności

Dlaczego warto zainwestować w dobry program do obsługi klienta?

źródło: Materiał partnera
2025-03-07r.
Dlaczego warto zainwestować w dobry program do obsługi klienta?

Każdy biznes dba o swoją reputację i stale stara się ją poprawiać, aby przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć odsetek zamkniętych transakcji.

Program do obsługi klienta Ringostat Smart Phone nie tylko zapewnia szybką i wysokiej jakości interakcję z użytkownikami, ale również zwiększa produktywność operatorów. Jest częścią kompleksowego Call Center Solution https://ringostat.com/pl/call-center-solution/, dostępnego zarówno dla macOS i Windows, jak i dla iOS oraz Android.

Czym jest CRM i jak pomaga w zarządzaniu relacjami z klientami

CRM (z ang. Customer Relationship Management System) to uniwersalny program do usprawniania procesów biznesowych, w którym przechowywane są dane użytkowników, historia ich interakcji z firmą itp.

Integracja Call Center Solution z systemem CRM zapewnia następujące korzyści przy korzystaniu z programu do obsługi klienta.

  1. Dzięki Ringostat Smart Phone można dzwonić bezpośrednio z CRM — wystarczy kliknąć na numer telefonu.
  2. Menedżer nie musi już tworzyć kontaktu w CRM po zakończeniu połączenia — pojawi się on automatycznie dzięki optymalizacji software. Jeśli połączenie zostało pominięte, w karcie klienta pojawi się zadanie „Oddzwoń” z terminem. Również w CRM automatycznie pojawiają się nagrania rozmów, które można wykorzystać do poprawy customer support.
  3. Jeśli klient nie po raz pierwszy kontaktuje się z firmą, operator będzie znał jego imię jeszcze przed odebraniem połączenia. Ponadto pracownik będzie mógł wprowadzać zmiany w informacjach o użytkowniku i tworzyć transakcje bezpośrednio podczas rozmowy.
  4. Dodatkowo integrując call tracking, można poznać top 5 stron, z którymi użytkownik najbardziej wchodził w interakcję, oraz źródło reklamowe pochodzenia połączenia. Ta informacja jest przechowywana w CRM do dalszego wykorzystania.

Ringostat oferuje ponad 30 gotowych integracji z popularnymi systemami CRM, które zapewniają stabilną pracę.

Jaki powinien być dobry software do obsługi klienta?

Efektywny software do customer support, oprócz integracji z CRM, powinien również zawierać następujące cechy i funkcje.

  1. Dostępność zarówno wersji desktopowej, jak i mobilnej. Pomoże to pracownikom efektywnie wykonywać swoją pracę również poza biurem. Na przykład, gdy trzeba wyjść na pocztę czy do magazynu.
  2. Możliwość wygodnej komunikacji z klientami bez przełączania się między wieloma zakładkami. Program do obsługi klienta od Ringostat pozwala przyjmować i wykonywać połączenia, obsługiwać wiadomości z komunikatorów, sieci społecznościowych i chatów na stronie w jednym interfejsie.
  3. Pojawienie się powiadomień push o nadchodzącym połączeniu od użytkownika, jeśli aplikacja jest zminimalizowana.

Jakie korzyści płyną z automatyzacji obsługi klienta za pomocą oprogramowania?

Inwestycja w automatyzację obsługi klienta za pomocą software pomaga oszczędzać czas i zmniejszać liczbę błędów. Na przykład, przed wdrożeniem możliwości wykonywania połączeń z CRM, menedżer musiał ręcznie wybierać numer, a także wprowadzać dane po połączeniu. Zamiast skupić się na ważniejszych procesach, często zajmował się rutyną. Nie można też zapominać o czynniku ludzkim: pracownik może popełnić błąd przy wybieraniu numeru.

Również optymalizacja software chroni przed utratą ważnych informacji. Pracownik może zapomnieć wprowadzić kontakt klienta i jego dane po zakończeniu połączenia, jeśli jego uwagę odwróci inne połączenie. Lub na przykład, menedżer może nieczytelnie zapisać informacje na papierowym brudnopisie. Automatyczne tworzenie kontaktu w CRM pomaga uniknąć czynnika ludzkiego.

Przykłady sukcesów firm, które wdrożyły skuteczne oprogramowanie do obsługi klienta

Inwestycje w wysokiej jakości program do obsługi klienta poprawiły działanie wielu firm. Na przykład, sklep internetowy ze smartfonami mógł zwiększyć produktywność call center o 20%. Osiągnięto to dzięki skróceniu czasu na obsługę każdego połączenia i wiadomości bez zwiększania personelu. Sprzedawca części samochodowych, korzystając z Ringostat Smart Phone, przyjmuje o 25-33% więcej połączeń od klientów. Przyczyniła się do tego dostępność wersji mobilnej, a także możliwość obsługi wszystkich połączeń w jednym interfejsie.

Drukuj
    • Numer alarmowy- 112
    • Pogotowie ratunkowe- 999
    • Policja- 998
    • Straż Miejska- 986
    • Pogotowie Ciepłownicze- 993
    • Pogotowie Energetyczne- 991
    • Pogotowie Gazowe- 992
    • Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne- 994
    • Pogotowie drogowe- 954, 24 268-02-22
    • Pogotowie elektryczne- 24 264-03-08
    • Pogotowie hydrauliczne- 24 264-55-94
    • Pogotowie opiekuńcze- 24 262-36-85
    • Pogotowie weterynaryjne- 24 262-40-72,   262-39-92
    • Rejonowe Płockie WOPR- 24 262-92-28
  • Kurs średni z dnia 2025-04-01

    • USD
      4,3341
      +0,23
    • USD
      4,3341
      +0,23
    • USD
      4,3341
      +0,23
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • GBP
      5,3443
      -0,38
    • GBP
      5,3443
      -0,38
    • GBP
      5,3443
      -0,38

    * portal plocman nie ponosi odpowiedzialności za aktualność umieszczonych danych umieszczonych danych




Nove  Kino  Przedwiośnie  zaprasza

  • repertuar
  • aktualności
rezerwacja

Kalendarz imprez

Pon Wt Śr Czw Pi Sob Nie