Dlaczego warto zainwestować w dobry program do obsługi klienta?
źródło: Materiał partnera
2025-03-07r.

Każdy biznes dba o swoją reputację i stale stara się ją poprawiać, aby przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć odsetek zamkniętych transakcji.
Program do obsługi klienta Ringostat Smart Phone nie tylko zapewnia szybką i wysokiej jakości interakcję z użytkownikami, ale również zwiększa produktywność operatorów. Jest częścią kompleksowego Call Center Solution https://ringostat.com/pl/call-center-solution/, dostępnego zarówno dla macOS i Windows, jak i dla iOS oraz Android.
Czym jest CRM i jak pomaga w zarządzaniu relacjami z klientami
CRM (z ang. Customer Relationship Management System) to uniwersalny program do usprawniania procesów biznesowych, w którym przechowywane są dane użytkowników, historia ich interakcji z firmą itp.
Integracja Call Center Solution z systemem CRM zapewnia następujące korzyści przy korzystaniu z programu do obsługi klienta.
- Dzięki Ringostat Smart Phone można dzwonić bezpośrednio z CRM — wystarczy kliknąć na numer telefonu.
- Menedżer nie musi już tworzyć kontaktu w CRM po zakończeniu połączenia — pojawi się on automatycznie dzięki optymalizacji software. Jeśli połączenie zostało pominięte, w karcie klienta pojawi się zadanie „Oddzwoń” z terminem. Również w CRM automatycznie pojawiają się nagrania rozmów, które można wykorzystać do poprawy customer support.
- Jeśli klient nie po raz pierwszy kontaktuje się z firmą, operator będzie znał jego imię jeszcze przed odebraniem połączenia. Ponadto pracownik będzie mógł wprowadzać zmiany w informacjach o użytkowniku i tworzyć transakcje bezpośrednio podczas rozmowy.
- Dodatkowo integrując call tracking, można poznać top 5 stron, z którymi użytkownik najbardziej wchodził w interakcję, oraz źródło reklamowe pochodzenia połączenia. Ta informacja jest przechowywana w CRM do dalszego wykorzystania.
Ringostat oferuje ponad 30 gotowych integracji z popularnymi systemami CRM, które zapewniają stabilną pracę.
Jaki powinien być dobry software do obsługi klienta?
Efektywny software do customer support, oprócz integracji z CRM, powinien również zawierać następujące cechy i funkcje.
- Dostępność zarówno wersji desktopowej, jak i mobilnej. Pomoże to pracownikom efektywnie wykonywać swoją pracę również poza biurem. Na przykład, gdy trzeba wyjść na pocztę czy do magazynu.
- Możliwość wygodnej komunikacji z klientami bez przełączania się między wieloma zakładkami. Program do obsługi klienta od Ringostat pozwala przyjmować i wykonywać połączenia, obsługiwać wiadomości z komunikatorów, sieci społecznościowych i chatów na stronie w jednym interfejsie.
- Pojawienie się powiadomień push o nadchodzącym połączeniu od użytkownika, jeśli aplikacja jest zminimalizowana.
Jakie korzyści płyną z automatyzacji obsługi klienta za pomocą oprogramowania?
Inwestycja w automatyzację obsługi klienta za pomocą software pomaga oszczędzać czas i zmniejszać liczbę błędów. Na przykład, przed wdrożeniem możliwości wykonywania połączeń z CRM, menedżer musiał ręcznie wybierać numer, a także wprowadzać dane po połączeniu. Zamiast skupić się na ważniejszych procesach, często zajmował się rutyną. Nie można też zapominać o czynniku ludzkim: pracownik może popełnić błąd przy wybieraniu numeru.
Również optymalizacja software chroni przed utratą ważnych informacji. Pracownik może zapomnieć wprowadzić kontakt klienta i jego dane po zakończeniu połączenia, jeśli jego uwagę odwróci inne połączenie. Lub na przykład, menedżer może nieczytelnie zapisać informacje na papierowym brudnopisie. Automatyczne tworzenie kontaktu w CRM pomaga uniknąć czynnika ludzkiego.
Przykłady sukcesów firm, które wdrożyły skuteczne oprogramowanie do obsługi klienta
Inwestycje w wysokiej jakości program do obsługi klienta poprawiły działanie wielu firm. Na przykład, sklep internetowy ze smartfonami mógł zwiększyć produktywność call center o 20%. Osiągnięto to dzięki skróceniu czasu na obsługę każdego połączenia i wiadomości bez zwiększania personelu. Sprzedawca części samochodowych, korzystając z Ringostat Smart Phone, przyjmuje o 25-33% więcej połączeń od klientów. Przyczyniła się do tego dostępność wersji mobilnej, a także możliwość obsługi wszystkich połączeń w jednym interfejsie.
Polecamy
- Agregaty Płock
- Akumulatory Płock
- BHP - usługi
- Biuro Rachunkowe
- Domy Grabiny Zameczek
- Drony Płock
- Grawer - zegarmistrz
- Hotel Tumski
- Kamerzysta Płock
- LBN PróbMet
- Piekarnia, Sklep spożywczy
- PIWPOL
- Polskie Biuro Podróży Płock Sp. zo.o.
- Pozycjonowanie firm
- Pozycjonowanie stron
- Salon Zegarmistrzowski Ludomir Lewandowski
- Stylowe Meble Płock
- szkolenia.plock.pl
- wodawcenie.pl
- Wyceny, Rzeczoznawstwo