Powrót Aktualności

Eventy on-line. Między udziałem, a zaangażowaniem

źródło: Materiał partnera
2022-04-28r.

Eventy on-line. Między udziałem, a zaangażowaniem

W dobie pandemii COVID-19 praca w trybie zdalnym przy użyciu narzędzi online, wideokonferencje i spotkania wirtualne praktycznie z dnia na dzień stały się naszą codziennością. O ile wcześniej pracodawcy korzystali z nich raczej w ograniczonym zakresie, to po wybuchu epidemii firmy szybko przestawiły się na nowe modele działania aby lepiej dopasować się do nowych warunków. Okres lockdownów był szczególnie trudny dla branży eventowej. Wirus SARS-CoV-2 zmusił podmioty działające w tym sektorze do poszukiwania innych form organizacji spotkań i imprez.

 

 

Eventy w czasie pandemii

 

Obostrzenia covidowe na dłuższy czas uniemożliwiły organizację standardowych wydarzeń firmowych. Jednak nowoczesna technologia otworzyła przed nami zupełnie nowe możliwości. Z sali konferencyjnych przenieśliśmy się do świata wirtualnego. Wiele osób zapewne zastanawia się, czy w takich warunkach w ogóle można efektywnie przeprowadzić event firmowy. Dzięki odpowiednim narzędziom na szczęście jest to prostsze niż mogłoby się wydawać. Jak skutecznie zwiększyć zaangażowanie uczestników podczas eventów wirtualnych? Oto kilka wskazówek.

 

Sukces wydarzenia on-line to kreatywny pomysł i realizacja

 

Na etapie planowania eventu online niezwykle ważne jest ustalenie celu. Każde wydarzenie niesie ze sobą inne wartości, np. pomoc w budowaniu relacji, prezentację nowego produktu lub usługi czy rozwój kompetencji uczestników. Naprawdę dobry event on-line to taki, który dostarczy uczestnikom nowych wrażeń, co z kolei ma szansę przełożyć się pozytywnie na osiągnięte rezultaty. Podczas organizacji wirtualnych wydarzeń najlepiej zaufać profesjonalistom. Liderem w branży wydarzeń online jest bluexperience.pl, agencja eventowa mająca na swoim koncie setki zrealizowanych projektów. Firma zajmuje się organizacją eventów on-line oraz off-line, a także imprez w formule hybrydowej.

 

Jak budować zaangażowanie uczestników eventów on-line?

 

Żyjemy w czasach natłoku informacji. Codziennie przyjmujemy olbrzymie ilości danych, przez co często trudno nam się skoncentrować na jednym zadaniu w danym momencie. Żyjąc w erze cyfryzacji dużo łatwiej się rozpraszamy i przestajemy słuchać. Z każdej strony docierają do nas nowe bodźce: powiadomienia w komunikatorach, maile, SMS-y. Utrudnia nam to przyswajanie treści, co może stanowić problem podczas uczestnictwa w wydarzeniach organizowanych w sieci: szkoleniach, konferencjach, kursach czy webinarach. Z kolei jako organizatorzy wydarzeń wirtualnych chcemy, by nasz event odniósł sukces. Dlatego realizacja powinna kłaść szczególny nacisk na aktywizację uczestników oraz maksymalizację ich zaangażowania. W tym przypadku gospodarzowi chodzi nie tylko o przekazanie pewnych informacji, ale i na komunikacji podczas wydarzenia, aby uczestnicy rzeczywiście czuli się jego częścią. Skuteczny event jest zaskakujący i angażujący, a pomóc w tym mogą odpowiednie narzędzia.

 

Jak dobrać odpowiednie narzędzia techniczne do potrzeb danego eventu?

 

Wiemy już, że w przypadku eventu on-line należy szczególnie zadbać o dobrą atmosferę i zaangażowanie uczestników. Ponieważ nie ma tu tradycyjnej komunikacji twarzą w twarz, kluczowe jest zapewnienie wielowymiarowej przestrzeni umożliwiającej interakcję między sceną a publicznością. Dzięki temu nawiązywanie relacji między uczestnikami staje się łatwiejsze, a ich zaangażowanie emocjonalne rośnie. Event on-line może wzbudzić większe zainteresowanie dzięki nowym technologiom. Aby w pełni wykorzystać możliwości wirtualnych spotkań niezbędna jest unikalna, dedykowana przestrzeń do wystąpień i prezentacji. Doskonałą opcją może być na przykład https://www.bluplatform.io/, wirtualna platforma eventowa pozwalająca zrealizować wydarzenie zupełnie tak jak tradycyjne. To uniwersalne narzędzie przeznaczone szczególnie dla dużych eventów, zawierające większość elementów, które występują offline, m.in. strefę rejestracji, strefę wydarzenia, sale plenarne i warsztatowe, a także strefy networkowe i informacyjne.

Drukuj
    • Numer alarmowy- 112
    • Pogotowie ratunkowe- 999
    • Policja- 998
    • Straż Miejska- 986
    • Pogotowie Ciepłownicze- 993
    • Pogotowie Energetyczne- 991
    • Pogotowie Gazowe- 992
    • Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne- 994
    • Pogotowie drogowe- 954, 24 268-02-22
    • Pogotowie elektryczne- 24 264-03-08
    • Pogotowie hydrauliczne- 24 264-55-94
    • Pogotowie opiekuńcze- 24 262-36-85
    • Pogotowie weterynaryjne- 24 262-40-72,   262-39-92
    • Rejonowe Płockie WOPR- 24 262-92-28
  • Kurs średni z dnia 2024-04-25

    • USD
      4,3341
      +0,23
    • USD
      4,3341
      +0,23
    • USD
      4,3341
      +0,23
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • GBP
      5,3443
      -0,38
    • GBP
      5,3443
      -0,38
    • GBP
      5,3443
      -0,38

    * portal plocman nie ponosi odpowiedzialności za aktualność umieszczonych danych umieszczonych danych




Nove  Kino  Przedwiośnie  zaprasza

  • repertuar
  • aktualności
rezerwacja

Kalendarz imprez

Pon Wt Śr Czw Pi Sob Nie