Jak ułatwić klientom zakupy internetowe
źródło: Materiał partnera
2021-02-18r.
Stronę internetową może mieć każdy – jej założenie zajmuje dosłownie kilka chwil. Podobnie sprawa wygląda z platformą sprzedażą – czasem wystarczy konto na stronie udostępniającej szablony i miesięczna opłata abonamentowa, by w ciągu kilku chwil zacząć personalizować witrynę. Choć nowoczesne rozwiązania mają wiele zalet dla przedsiębiorców, warto zadbać też o korzyści dla klienta i maksymalnie ułatwić im cały proces kupna.
Łatwy dostęp do danych
Absolutną podstawą jest zapewnienie klientom łatwego dostępu do danych kontaktowych. Warto dodać niezbędne dane teleadresowe zarówno do stopki na stronie, jak również w specjalnej zakładce kontakt. Jeśli swój biznes prowadzisz z domu i nie chcesz dzielić się prywatnym adresem, jest na to sposób – wybierz usługę od biur wirtualnych (https://wirtualne-biuro-warszawa.eu/).
W ramach usługi wirtualnych biur (https://biuro-wirtualne-warszawa.eu/wirtualne-biuro/) zyskujesz nie tylko prestiżowy adres. Zależnie od wybranego pakietu, możesz liczyć na pomoc biurową w różnych kwestiach, a nawet wynająć salę konferencyjną na spotkanie z klientem lub partnerem biznesowym. Sprawdź wszystkie zalety biur wirtualnych!
Formy płatności i dostawy
Zakupy internetowe muszą być przede wszystkim wygodne, dlatego jeśli zakładasz sklep internetowy warto o tym pamiętać. Dzięki temu większa ilość osób sfinalizuje zakup. Duża elastyczność pozwala na dobranie odpowiedniego dla danej osoby sposobu płatności – warto zadbać o możliwość płacenia przelewem, kartą oraz BLIK-iem, a także o to, by wszystkie dane do przelewu były widoczne – poszukiwanie odpowiedniego numeru konta zajmuje czasem sporo czasu, co wpływa na niezadowolenie klienta z usługi. Z kolei skorzystanie z karty lub BLIK-a znacząco ułatwia wielu osobom robienie zakupów, a także je przyspiesza.
Warto również zadbać o wiele opcji dostawy. Obecnie niewiele osób decyduje się na przesyłki pocztowe, warto jednak je zaoferować. Dużym powodzeniem cieszą się paczkomaty i kurier – te dwie alternatywy zdecydowanie warto u siebie mieć. Dzięki temu ułatwisz klientowi cały proces zamawiania. Stanie się on komfortowy i szybki. Pamiętaj też, by na swojej stronie posiadać wszelkie niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa. Dzięki nim więcej osób Ci zaufa.
Komunikacja z klientem
Choć na swojej stronie możesz posiadać wiele zakładek pomocniczych, nie zawsze da się odpowiedzieć na wszystkie pytania. Pamiętaj zatem, że warto pozostawić potencjalnemu kupującemu czy też klientowi wygodną drogę do komunikacji. Możesz w tym celu wykorzystać możliwość czatu na stronie, przesyłanie wiadomości na Facebooku czy nawet kontakt mailowy. W ten sposób szybko rozwiejesz wszelkie wątpliwości i zyskasz zadowolonego klienta!
Polecamy
- Agregaty Płock
- Akumulatory Płock
- BHP - usługi
- Biuro Rachunkowe
- Domy Grabiny Zameczek
- Drony Płock
- Grawer - zegarmistrz
- Hotel Tumski
- Kamerzysta Płock
- LBN PróbMet
- Piekarnia, Sklep spożywczy
- PIWPOL
- Polskie Biuro Podróży Płock Sp. zo.o.
- Pozycjonowanie firm
- Pozycjonowanie stron
- Salon Zegarmistrzowski Ludomir Lewandowski
- Stylowe Meble Płock
- szkolenia.plock.pl
- wodawcenie.pl
- Wyceny, Rzeczoznawstwo