Powrót Aktualności

Marketing to nie tylko reklama

źródło: Materiał partnera
2021-12-02r.

Kiedy myślimy o marketingu, to zazwyczaj myślimy o różnych formach reklamy. Jest to bardzo trafne skojarzenie, które wypada jednak nieco rozszerzyć. Za marketing można uznać wszystkie czynności i działania podejmowania w celu budowania wizerunku marki oraz docierania do nowych odbiorców. A także utrzymywania dobrych relacji z dotychczasowymi partnerami biznesowymi i klientami. Wystąpienia na konferencjach, spotkania biznesowe, uczestnictwo w targach, kampanie, dystrybucja produktów i usług - to wszystko zalicza się do marketingu. I nadal nie wyczerpuje tematu!

Skupmy się teraz na budowaniu wizerunku marki. Zanim zaczniesz myśleć o projektowaniu kampanii, tworzeniu spotów reklamowych i wielkoformatowych reklam, pomyśl o tym, że wizerunek marki buduje się dwutorowo. Na zewnątrz i wewnątrz firmy. Nie da się stworzyć pozytywnego, wiarygodnego wizerunku bez zaangażowania pracowników. A także bez działań prowadzonych wewnątrz firmy. Dlatego też, jeżeli zależy ci na rozwoju firmy, myśl i działaj kompleksowo.

Detale, które mają duże znaczenie

Mówi się, że diabeł tkwi w szczegółach. Nie sposób nie zgodzić się z tym, że czasami niewielkie zmiany potrafią zrobić naprawdę dużą różnicę. Dlatego podczas konferencji, spotkań biznesowych, targów i innych wydarzeń, które mogą stanowić okazję do zdobycia nowych odbiorców, zawsze miej przygotowane produkty reklamowe. Oczywiście rodzaj gadżetów powinien być dopasowany do poziomu i rodzaju wydarzenia. Na targach świetnie sprawdzą się długopisy, smycze i materiałowe torby z ciekawym hasłem lub logo twojej firmy. Podczas konferencji, lepszym wyborem będą dobrej jakości kalendarze książkowe, kubki lub notesy. 

Twoja firma organizuje jakieś wydarzenie? A może po prostu masz jakieś spotkanie biznesowe w siedzibie swojej firmy? Zadbaj o to, żeby przebiegło ono w profesjonalnej atmosferze. W zależności od charakteru, w dobrym tonie może być przygotowanie niewielkiego upominku dla swojego rozmówcy. Takie spotkania są doskonałą okazją do wdrożenia działań marketingowych na wysokim poziomie. Jednym ze sposobów na ułatwienie twoim kontrahentom zapamiętania twojej firmy, są filiżanki z nadrukiem. Wysokiej jakości porcelana, dyskretnie ozdobiona logo twojej firmy to świetna metoda na prowadzenie działań marketingowych na naprawdę wysokim poziomie.

Takie filiżanki sprawdzą się również podczas większych, ekskluzywnych konferencji. Pamiętaj, że czasem mniej znaczy więcej. Dlatego też, nie reklamuj swojej marki zbyt nachalnie. Jeżeli każdy element wyposażenia ozdobisz logo swojej firmy, to uzyskasz efekt odwrotny do zamierzonego. Ludzie poczują się przytłoczeni i zmęczeni, zamiast zainteresowani.

Jakość oraz dobry projekt 

Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się na zamówienie długopisów, kalendarzy, notesów, kubków, filiżanek, czy toreb, upewnij się, że będą to produkty wysokiej jakości. Nigdy nie umieszczaj swojego logo, nazwy swojej firmy lub innych elementów kojarzących się z twoją marką, na produktach niskiej jakości. Może to doprowadzić do tego, że klienci zaczną kojarzyć twoją firmę z brakiem standardów i bylejakością. Jeżeli decydujesz się ozdobić coś symbolem swojej marki, musisz być pewien, że wpłynie to pozytywnie na jej wizerunek i będzie budzić wyłącznie dobre skojarzenia.

Zastanawiasz się, co umieścić na gadżetach reklamowych? Tutaj dużo zależy od polityki twojej firmy. Jeżeli zależy ci na minimalizmie, to prawdopodobnie wystarczy logo lub nazwa marki. Ewentualnie jej hasło przewodnie, jeżeli jest rozpoznawalne i znane odbiorcom. Możesz też nawiązywać projektem do okazji. Np. kubki, które będą dystrybuowane w grudniu, mogą mieć jakiś drobny motyw świąteczny lub zimowy. Gadżety są również świetnym nośnikiem filozofii i wartości, które wyznaje twoja marka. Ciekawa grafika, chwytliwe hasło, krótka informacja niosąca jakieś przesłanie lub też podziękowanie za wspieranie twojej marki - możliwości jest wiele. Ważne, żeby każdy projekt był przemyślany i pozwalający na budowanie spójnego wizerunku twojej marki.

 

Drukuj
    • Numer alarmowy- 112
    • Pogotowie ratunkowe- 999
    • Policja- 998
    • Straż Miejska- 986
    • Pogotowie Ciepłownicze- 993
    • Pogotowie Energetyczne- 991
    • Pogotowie Gazowe- 992
    • Pogotowie Wodno-Kanalizacyjne- 994
    • Pogotowie drogowe- 954, 24 268-02-22
    • Pogotowie elektryczne- 24 264-03-08
    • Pogotowie hydrauliczne- 24 264-55-94
    • Pogotowie opiekuńcze- 24 262-36-85
    • Pogotowie weterynaryjne- 24 262-40-72,   262-39-92
    • Rejonowe Płockie WOPR- 24 262-92-28
  • Kurs średni z dnia 2024-11-21

    • USD
      4,3341
      +0,23
    • USD
      4,3341
      +0,23
    • USD
      4,3341
      +0,23
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • EUR
      4,7073
      -0,24
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • CHF
      4,7014
      -0,22
    • GBP
      5,3443
      -0,38
    • GBP
      5,3443
      -0,38
    • GBP
      5,3443
      -0,38

    * portal plocman nie ponosi odpowiedzialności za aktualność umieszczonych danych umieszczonych danych




Nove  Kino  Przedwiośnie  zaprasza

  • repertuar
  • aktualności
rezerwacja

Kalendarz imprez

Pon Wt Śr Czw Pi Sob Nie