Strefy EKO i Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
źródło: Informacja prasowa
2022-08-11r.
Kompania Piwowarska z dwiema strefami: Sprawdź Promile i EKO marki Lech zawita na Lech Polish Hip Hop Festival 2022 od 11 do 13 sierpnia na plaży w Płocku. Strefy mają służyć promocji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu i edukacji związanej z ochroną środowiska.
Sprawdź Promile
W strefie Sprawdź Promile będzie można dokonać pomiaru poziomu alkoholu w wydychanym powietrzu profesjonalnym alkomatem. Będą również dostępne animacje: refleksomierz
i labirynt z alkogoglami symulującymi wpływ alkoholu na zmysły i postrzeganie rzeczywistości.
Mobilna strefa Sprawdź Promile Kompanii Piwowarskiej po raz pierwszy pojawiła się na imprezach masowych w 2015 r. Do 2019 ponad 235 tys. osób mogło sprawdzić poziom promili w organizmie i ocenić, czy mogą bezpiecznie prowadzić samochód, a ponad 70 tys. wzięło udział w animacji z użyciem alkogogli symulujących wpływ alkoholu na percepcję. Sprawdź Promile wróciło na festiwale muzyczne w Polsce po przerwie spowodowanej pandemią.
Sprawdź Promile to także nazwa opracowanej przez Kompanię Piwowarską bezpłatnej aplikacji do pomiaru poziomu alkoholu w organizmie. Wirtualny kalkulator podaje orientacyjny czas całkowitego wytrzeźwienia i wylicza przyjęte w trunkach kilokalorie. Aplikacja jest dostępna na stronie abcalkoholu.pl oraz dla dwóch najpopularniejszych systemów operacyjnych.
EKO strefa Lecha i Rekopolu z konkursem
W EKO strefie uczestnicy festiwalu będą zachęcani do dbania o porządek na jego terenie
i w bliskim otoczeniu. W konkursie Mistrzowie Kosza, organizowanym podczas imprez co godzinę, będą do wygrania elektryczne hulajnogi, power banki i samoczyszczące butelki na wodę. Raz dziennie będzie wyłaniany mistrz kosza. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy przynieść do EKO strefy Lecha dowolną ilość odpadów nadających się do recyklingu: puszek i szklanych butelek po piwie Lech i innych produktach, butelek PET i kubków jednorazowych.
– Lech Polish Hip Hop Festival to największe święto hip hopu w Polsce. Towarzyszy mu dobra muzyka, energia i zabawa, którym sprzyja alkohol i poczucie swobody. Jednak najlepsza zabawa to taka, która kończy się szczęśliwie bezpiecznym powrotem do domu. Chcemy zwrócić uwagę uczestników tego wydarzenia na ważne kwestie społeczne i środowiskowe, ponieważ wiemy, że razem możemy zdziałać więcej. Dlatego jesteśmy tam, aby promować odpowiedzialne wybory, zachowania i zachęcać do dbania o środowisko naturalne – Małgorzata Walędzińska-Półtorak, manager ds. programów zrównoważonego rozwoju w Kompanii Piwowarskiej.
Promocja umiarkowanej i odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu jest długofalowym zobowiązaniem społecznym Kompanii Piwowarskiej, które firma od lat konsekwentnie realizuje. Odpowiadając na problemy współczesnego świata – kryzys klimatyczny
i środowiskowy – lider krajowego rynku piwa oraz jego marki realizują cele zrównoważonego rozwoju działając na rzecz ochrony środowiska naturalnego i chcą angażować do tych działań konsumentów.
– Kolejną naszą akcją związaną z bezpieczeństwem na drodze i odpowiedzialnymi wyborami konsumentów jest trwająca kampania edukacyjna „Alkohol i samochód? To się nie rymuje”
z udziałem Piotra Fronczewskiego i Piha – dodaje Małgorzata Walędzińska-Półtorak.
Kompania Piwowarska prowadzi również serwis wiedzy o alkoholu i jego wpływie na organizm i zachowanie człowieka: abcalkoholu.pl
Partnerem działań edukacyjnych podczas dni festiwalowych w EKO strefach Lecha jest firma Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań.
Więcej o festiwalu: https://plhhfestival.pl/
_________________________________________________________________________
Kompania Piwowarska jest liderem polskiego rynku piwa, z udziałem wolumenowym 36,1% (dane GUS, 2021), zatrudniającym ponad 2700 osób. W trzech browarach: Browar Dojlidy Białystok (1768), Lech Browary Wielkopolski (1895), Tyskie Browary Książęce (1629), warzy piwa najchętniej wybierane przez Polaków: Żubr, Tyskie, Lech, a także Książęce, Hardmade, Captain Jack. Firma posiada w ofercie również piwa czeskie: Pilsner Urquell i Kozel, włoską markę Peroni Nastro Azzurro, piwa bezalkoholowe: Lech Free 0,0%, Tyskie 0,0%, Książęce 0,0%, Hardmade 0,0% oraz szeroki wybór piw smakowych.
Kompania Piwowarska realizuje cele zrównoważonego rozwoju określone w strategii Lepsza Przyszłość 2030 opartej na czterech filarach: Planeta, Ludzie, Portfolio i Profit m.in.: redukując emisję CO₂, minimalizując zużycie zasobów naturalnych, zamykając obieg opakowań, poddając odzyskowi blisko 100% odpadów powstających w procesie produkcji.
Kompania Piwowarska jest częścią Asahi Europe & International, należącej do japońskiej Grupy Asahi – silnej marki na globalnym rynku piwa, wyrobów spirytusowych i żywności.
Więcej informacji: www.kp.pl, social media: https://www.facebook.com/kompaniapiwowarska, https://www.linkedin.com/company/kompania-piwowarska
Dodatkowych informacji udziela
Biuro Prasowe Kompanii Piwowarskiej
mail: biuro.prasowe@asahibeer.pl
Polecamy
- Agregaty Płock
- Akumulatory Płock
- BHP - usługi
- Biuro Rachunkowe
- Domy Grabiny Zameczek
- Drony Płock
- Grawer - zegarmistrz
- Hotel Tumski
- Kamerzysta Płock
- LBN PróbMet
- Piekarnia, Sklep spożywczy
- PIWPOL
- Polskie Biuro Podróży Płock Sp. zo.o.
- Pozycjonowanie firm
- Pozycjonowanie stron
- Salon Zegarmistrzowski Ludomir Lewandowski
- Stylowe Meble Płock
- szkolenia.plock.pl
- wodawcenie.pl
- Wyceny, Rzeczoznawstwo